Vitaelife Pharma Omega 3 – jak to funguje, názory, cena

Dnešní článek bude zcela věnován tuky, a to, polynenasycených mastných kyselin omega-3. Výhody omega 3 mastných kyselin byla opakovaně prokázána mnoho článků napsaných na toto téma, ale já chci sdělit vám, milí čtenáři, význam konzumace těchto kyselin ve správném množství KAŽDÝ DEN! Dnes jsem vám řekne, Proč je vhodné vzít omega-3 , Jak si vybrat omega-3 mastných kyselin ve formě kapslí, proč je třeba, aby se každý den a e-mail , tak sedět! – začneme

Co je to omega-3?

Polynenasycené mastné kyseliny omega-3 (PUFA omega-3) – tři mastné kyseliny: dokozagexaenova kyselina (DHA), eikosapentaenová kyselina (EPA) a alfa-linolenové kyseliny rostlinného původu (ALA). Tyto tři kyseliny jsou nezbytné pro lidský organismus, zejména ALK, jak teoreticky, EPA a DHA lze syntetizovat z ALA, ale tato osoba by měla být naprosto zdravý a měl by být žádný nedostatek dalších živin v těle, což je v dnešní době téměr nemožné. Pokud se tato syntéza pouze v 0,1 až 5% ALA je přeměněn na EPA a DHA, a to je velmi, velmi málo. Z tohoto důvodu se předpokládá, že všechny 3 mastné kyseliny omega-3 jsou nezbytné pro zdraví člověka a životně důležité! Ale dnes jsem věnovala větší pozornost ke dvěma ze tří mastných kyselin -. Dokosahexaenové a eikosapentaenová kyselin, které jsou zodpovědné za mnoho procesů v lidském těle

zdrojem omega-3 mastných kyselin

  1. omega-3 rostlinného původu (ALA):. Lněné semínko, lněný olej, olej lnička, vlašské ořechy, ovesnou klíčků, sojové boby, tofu, špenát

thete brbe bodybuider1 1 Vitaelife Pharma Omega 3   jak to funguje, názory, cena

  1. Omega-3 živočišného původu (DHA a EPA): tučné ryby (losos, makrela, sardinky, makrela), konzervovaný tuňák, žloutky domácí Kuřata (vajec kuřat pěstovaných na farmách, obsah omega-3 zanedbatelné ).
  1. Omega-3 v kapslích

 Důležité!

Rostlinné zdroje omega-3 mastných kyselin, obsahují větší míru alfa-linolenové kyseliny a neobsahují DHA a EPA, a proto je důležité získat omega-3 z rostlinných zdrojů, a ze zvířat, protože omega-3 obsažené ve lněném oleji, nemůže nahradit omega-3 z rybího tuku. h4>

Velikosti denních porcí naplnit správné množství omega-3

Zde je seznam těch potravin, které by měly konzumovat denně. Výjimkou je tučné ryby, které potřebují k jídlu 4-5 krát týdně.

  • ořechy (vlašské ořechy, mandle), – 30-35 g
  • len / lnička olej – 1 polévková lžíce nebo 1 lžičky lněného semene
  • .

Oil můžete buď jen pít nebo pít a okamžitě pít vodu, nebo jíst to s plátkem černého chleba.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   jak to funguje, názory, cena lněná semena mohou být konzumovány v následujícími způsoby:

  1. Chew do úst a spolknout celý! Osivo sám má tvrdý obal a obsahuje nerozpustnou vlákninu, která prochází v tranzitu přes celého gastrointestinálního traktu, čištění žaludeční stěny z různých odpadů a vedlejší produkty trávení a nestrávené z těla. Cesta těchto semen zůstat v žaludku je poměrně krátké, takže tělo prostě nemá čas se učit obsahoval zdravé omega-3 mastných kyselin.
  2. brousit v mlýnek na kávu, aby se rozpustil ve vodě a vypít. V perimortem stavu všech omega-3 se metabolizuje v těle.
  • mastné ryby – 100-120 g (4-5 krát týdně)
  • Omega-3 kapsle 1-1. 5 g za den.

Pokud se některý z výše uvedených produktů, které se mají konzumovat svůj denní dávku omega-3 kapsle by měla být zvýšena v 1,5-2 krát.

Denní rychlost omega-3 mastných kyselin

Denní příjem omega-3 jsou závislé na pohlaví, zdraví, výživy a životního stylu.

  • Pro prevenci různých onemocnění a posílení imunitního systému tak, aby došlo 1-1. 5 g omega-3 denně, rozděleno do 2-3 dávek.
  • Pro sportovce a aktivně se podílí na vhodnosti (3-5 krát týdně) je dávka zvýšena na 2 g, rozdělených do 2-3 dávek.
  • V případě, že cílem je budování svalů, potom denní rychlost je 2-3 g, rozdělených do 2-3 dávek.
  • Pro ty, kteří zhubnout, denní příjem 3-3. 5 g, rozdělena do 2-3 dávek.
  • pro lidi trpící kardiovaskulárními chorobami, denní omega-3 – 1,5-2 g, rozdělena do 2-3 dávek
  • .

Pokud užíváte omega-3 kapsle jako potravinářská přísada do potravin, v poměru 700: 1000 mg denně (DHA: EPA, v uvedeném pořadí), a navíc, vaše strava by měla obsahovat 4-5 rybí pokrmy týdně v 100-120 g (asi 8-10 g omega-3 mastných kyselin). Ukazuje se, že pokud budete jíst ryby a vzít omega-3 kapsle (2 tobolky o Solgar v dávce 950), pak se po dobu jednoho týdne dostanete v průměru 20 gramů esenciálních mastných kyselin omega-3.

Pokud nepoužívat potravinových zdrojů omega-3 (ne pít len ​​/ Lnička olej, nejím tučné ryby, vlašské ořechy, atd), denní dávku omega-3 kapsle musí být stejná v souladu s váš rytmus života (od 1,5 do 3,5 g).

Nyní uvažujme přímo na otázku, co prospěšné omega-3 mastných kyselin pro lidský organismus?

Výhody Omega-3

Mozek

šedé hmoty v mozku je 60% tuku, a ve větší míře, mozek potřebuje omega-3 mastné kyseliny, jako jsou součástí buněčných membrán a pomáhá přenášet nervové impulsy z jedné buňky do druhé, což činí proces o memorování, ukládání a vyvolání požadované informace mnohem lepší a rychlejší. Výhody omega 3 pro lidský mozek je prostě obrovský, a to tak správně.

V případě, že tělo má nedostatek omega-3 mastných kyselin, pak dojde ke změně ve složení buněčných membrán, mozek používá namísto EPA a DHA méně preferovaných zdrojů tuk (omega-6 nebo trans-tuky, popadanie na nezdravé potraviny). Tyto tuky jsou schopny plnit stejné funkce a dát mozkové buňky s užitečnými vlastnostmi, a z tohoto důvodu jsou „falešné“ buňky k ničemu. Když tělo je identifikován, je zbytečné a zbytečné buňky, začíná proces jejich zničení a likvidaci. Postupem času se tato ztráta činí projevuje v podobě nižších intelektuálních a poznávacích schopností a také svou schopnost rychle řešit úkoly stanovené před nimi.

Je to již dávno prokázáno, že v případě, že nastávající matky, těhotenství, není dostatek těchto mastných kyselin, se dítě narodí často buď retardovaný nebo jeho duševní vývoj je velmi daleko za ostatními dětmi jeho věku. To je důvod, proč všechny těhotné ženy a kojící matky DEFINITIVNÍHO je třeba vzít omega-3 mastných kyselin pro normální vývoj plodu a dítěte.

Vision

Vysoký obsah EPA a DHA v sítnici oka dokazuje potřebu omega-3 mastných kyselin denně. Takže, pokud chcete ušetřit váš zrak, a to zejména pokud již máte problémy se zrakem, stačí si koupit doplněk omega-3 kapsle a zvýšení konzumace potravin, které obsahují tyto mastné kyseliny.

Kardiovaskulární systém

Použít omega-3 pro kardiovaskulární systém:

  • Omega-3 snižuje hladinu špatného cholesterolu a triglyceridů, což v krvi méně viskózní, čímž se snižuje pravděpodobnost vzniku krevních sraženin, infarkt myokardu, cévní mozkové příhody;
  • posílení stěny cév a zvýšit jejich pružnost, zlepšují jejich propustnost;
  • snižují krevní tlak.

Nervový systém

thete bicep bonde1 Vitaelife Pharma Omega 3   jak to funguje, názory, cena EPA ovlivňuje produkci serotoninu, který pomáhá člověku zbavit se depresí a přebuzení stavu.

metabolismu a úbytek hmotnosti

  • Denní spotřeba omega-3 snižuje adiposis má a zvyšuje spalování tuků o 15%.
  • K dispozici je zrychlení metabolismu.
  • Zvýšení citlivosti na inzulín, že zpomaluje průchod potravy bolusu v gastrointestinálním traktu, a to zase umožňuje vstřebávání sacharidů pomaleji, a to způsobuje prudký nárůst hladiny cukru v krvi.
  • Zlepšuje transport lipidů prostřednictvím krevního řečiště do místa jejich spalování.
  • Omega-3 je schopen blokovat syntézu špatných prostaglandinů E2, které jsou vytvořeny z omega-6 mastných kyselin. Tyto prostaglandiny inhibují proces lipolýzy a zvýšení oxidační procesy v těle. Spolu s tímto omega-3 dobrá syntetizovat prostaglandinu E3, které působí v přesně naopak:., Že snižují bolest svalů po cvičení, udržování svalové hmoty a také urychlit využití tuku

Sada svalové hmoty

Rybí olej, zvláště EPA a DHA, vliv na syntézu bílkovin ve svalové tkáni a také růst buněk.

EPA a DHA jsou součástí buněčných membrán, a když je člověk aktivně podílí v tělocvičně budovat svalovou hmotu, že potřebuje prvky, které bude stavět svaly, takže právě omega – 3 mastných kyselin, a to jsou bloky, ze kterých budete moci stavět více svalů na těle.

Immunity

Pravděpodobně jeden z hlavních důvodů, proč Proč je vhodné vzít omega-3 mastných kyselin , takže je imunní zvýšení! Omega-3 je jedinečná látka, která umožňuje nejen normalizovat tlak, aby byl zdravý, zhubnout, nebo budovat svalovou hmotu, ale abych byl úplně zdravý 7 dní v týdnu a 365 dní v roce! Nebudu přehánět! Jedinečné antioxidační vlastnosti omega-3 pomáhají lidem, často nemocné nachlazení, alergie, astma, kožní choroby a podobně, vyrovnat se s jejich nemocí mnohem rychleji, a ve většině případů dokonce zabránit příznaky těchto onemocnění.

Použití PUFA omega-3 je dobrá prevence onkologických onemocnění, jako je rakovina erekce, rakovina prsu, rakovina gastrointestinálního traktu a.

Pro pravidelné cvičení použití omega-3, je nezbytné, protože tyto mastné kyseliny působí proti činnosti volných radikálů, které se tvoří během aerobních sezení a kardio cvičení (cyklistika, běh, plavání, třídy v kroku aerobiku, taneční, trénink na zásada HIIT, atd.).

 Pro odkaz

Volné radikály jsou neúplné molekuly kyslíku, které mají jeden nepárový elektron, tyto buňky se snaží vzít chybějící elektron od ostatních zdravých molekul. Po dokončení tohoto procesu získává hmotu, většina buněk v těle se stává nestabilní a neúplná, přičemž buňky přestávají plnit svou funkci a ztrácí kontakt s sebe, což vede k narušení normálních biochemických procesů v celém těle a urychlují proces stárnutí.

Výhody omega-3 mastných kyselin je chránit tělo před škodlivými účinky volných radikálů. Takže pokud budete trávit spoustu času na kardio stroji, rád tančí na několik hodin denně, váš Dodatek č.1 musí být to, že omega-3 mastné kyseliny.

a polynenasycených mastných kyselin omega-3 zvyšuje vytrvalost, zvyšuje obecný tón těla a zlepšuje vstřebávání nedostatku vápníku a hořčíku, které se často vyskytuje u sportovců.

Hormony

  • Omega-3 mastné kyseliny eikosanoidy syntetizovány hormony, které jsou zodpovědné za potlačení zánětlivé reakce s a pro plnění svých funkcí, všechny buňky v těle.
  • Omega-3 řízení produkce dostatečného množství mužských a ženských pohlavních hormonů zodpovědných za reprodukční funkci, muže i ženy.
  • Blokování vylučování stresového hormonu kortizolu, zodpovědný nejen za špatnou náladu, ale rozpad svalové tkáně.

Klouby

  • Omega-3 zmírňuje zánět v kloubech.
  • Působí proti zničení a opotřebení chrupavky.
  • zlepšuje pohyblivost kloubů.

Dobře, s příznivými účinky omega-3 přišel, a teď není pochyb o tom, doufám, že kluci nemají potřebu přijímat omega-3 jako dodatečný zdroj síly a energie pro vás a vaše tělo.

Bohužel, pouze potraviny získat a vstřebat správné množství omega-3 není vždy možné, a abych byl upřímný, je to téměř nemožné. Proto je příjem omega-3 kapsle je dobrá příležitost pomoci naše tělo se dostat správné množství těchto mastných kyselin na denní bázi a bez starostí spojených s hledáním ekologicky losos nebo pstruh americký která neobsahovala antibiotika, hormonoterapie drogy, pesticidy, atd takže teď jsme se postupně stěhují do nejdůležitější otázku: jak si vybrat omega-3 v kapslích, aby nedošlo ke spuštění na falešné nebo nekvalitní produkty?

Jak si vybrat Omega-3?

zvolit správnou omega-3 mastnou kyselinu, ve formě tobolek, je třeba nejprve pečlivě zkoumat na přední a zadní straně obalu, kde se obvykle písemné složení a obsah mastných kyselin v jedné kapsli , Ale ještě předtím, že byste měli dávat pozor na další velmi důležitý krok je nákup této nádherné dodatku.

Místo nákupu

Když jsem napsal článek o vitamin-minerální komplexy pro sport, jsem hovořil o tom, že všechny vitaminy a vitaminno-minerální komplexy není vhodné koupit v lékárnách města. Nebudu obhajovat tradiční medicíny nebo homeopatii, ale prostě řídí svými osobními postřehy, zkušenosti a analýzy složení farmaceutických vitamínů.

O omega-3 firem Doppelgerts Už jsem vám řekl v předchozí zmíněném článku, ale to bylo jen květiny, jahody, jsem viděl jen pár týdny, když jeden z jejích přednášek o výživě, jsme provedli experiment přes lékárny omega -3. Bohužel, firma Nevzpomínám si, to není tak důležité, protože po tom, co jsem viděl, jsem se nikdy koupit nějaké vitamíny v lékárně a vy se bude snažit odradit.

Podstatou experimentu:

Trvalo dvě společnosti omega-3 mastných kyselin: jeden byl ukrajinského původu (vzorek č 1) a další americké společnosti Amway „Nutrilite Omega-3“ (vzorek č 2). A vzal dva kus obyčejného pěny. Pak vpichu jehly, tyto dvě kapsle, obsah se nalije do kousky polystyrenu a začala sledovat. Co se začalo dít s pěnou, která se nalije na vzorek číslo 1, byl jsem jen ŠOKOVÁN! Aby to bylo jasně pochopitelné, Mám připojený foto:

Jak je vidět na fotografii, lékárna omega-3 je zcela rozpuštěn v pěně po dobu jedné minuty, vzorek č 2 (omega 3 Amway) a nechá se okapat na kus pěny, aniž by došlo k reakci s na jeho straně .

Právě jste si, že to, co by měly být obsaženy v kapsli (na chvíli! – vitaminy pro zlepšení zdraví), takže byla schopna zcela rozpustit kousek pěny ??? A teď si představte, co se stane, se stěnami z našeho žaludku, když tyto omega-3 dostává do našeho těla …? Myslím, že to není dobré. Jaký druh dávek těchto doplňků, pak můžeme mluvit?

Tento neškodný na první pohled experiment opět ukázala mi, že z lékárny vitaminu žádný není tento druh zbytečné, navíc mohou i škodit! Proto doporučujeme koupi omega-3 mastných kyselin a to buď v obchodě se zdravou výživou, a pouze ověřené firmám, nebo objednat na oficiálních internetových stránkách firmy jako NSP, Amway a Solgar.

Jdi na. Jak si vybrat omega-3 mít jistotu v kvalitě nákupu?

li se místo nákupu identifikována, je dalším krokem při výběru vysoce kvalitní omega-3.

Co se těží?

S největší pravděpodobností jste slyšeli, že omega-3 doplněk, jako je rybí tuk, je získáván z ryb. To je důvod, proč ona je ceněn tak velmi, protože živočišné zdroje omega-3 podle australské studie mají lepší vstřebávání a kardioprotektivní aktivitu ve srovnání s omega-3 rostlinného původu.

vypočte se obsah omega-3 na ryby a mořské plody h4>

Ale aby se omega-3 z ryb – to neznamená, že vstávat kvalitní a užitečný doplněk. Existuje několik důležitých pravidel, která byste měli hledat při výběru omega-3:

1. Omega-3 by měly být vyrobeny pouze ze svalové tkáně vysoce kvalitních druhů ryb , například lososa, pstruh, losos, sleď atd v těchto ryb obsahuje nejvíce omega-3 mastné kyseliny, které jsou potřeba v lidském těle. V případě, že přídavek omega-3, které se chystáte koupit, říká, že „extrahované z tresčích jater“, pak v žádném případě nekupujte to.

To, že játra je filtr, orgánů, jako člověka a ryb, která chrání tělo před jakékoliv infekce. Játry a zpožděné všichni uvězněni uvnitř toxiny, jedy, antibiotik a jiných nebezpečných cizích látek, které potenciálně ohrožují celé tělo. Je to z tohoto důvodu nedoporučuji kupovat v supermarketech a játrech se připravit sebe a své blízké, a ještě si koupit doplněk omega-3, získané od tohoto orgánu. Tak, spolu s užitečným mastných kyselin omega-3, který je tam není příliš mnoho vlevo, získat celé spektrum přivádí do ryb hormonů a léčiv.

2. Druhou důležitou podmínkou je místo chovu těchto ryb . Pokud jsou ryby chované v uzavřených farmách, kde není přístup k tekoucí vodě, kde jsou ryby denně přivádí syntetický zdroj s antibiotiky a hormony, mohou tyto ryby nemůže být užitečným zdrojem omega-3 mastných kyselin! Každá buňka v těle nasycen těchto škodlivých látek, které společně s omega-3 PUFA se dostat do lidského těla. Proto, aby si vybrat kvalitní omega-3 doplněk, je třeba se podívat na obalu bylo uvedeno: „rafinované“, „čištěný“ nebo, v případě, že text je napsán v angličtině, „vyčištěný“. To znamená, že všechny polynenasycené mastné kyseliny, obsažené v tomto dodatku, kompletní čištění nečistot a rtuti a jiných škodlivých toxických látek, které jsou ryby absorbují v průběhu normální činnosti i ve volné přírodě.

3. A třetí důležitou podmínkou, kterou je třeba věnovat pozornost při výběru omega-3 obsah EPA a DHA v dodatku . Je to všechno velmi jednoduché – budete muset vybrat ty doplňky, které obsahují maximální počet těchto mastných kyselin. Příliš málo EPA a DHA naznačuje, že obsah skončí velmi rychle, pokud se budete držet Optimální denní normy spotřeby DHA a EPA, a za 2 týdny budete muset koupit tento dodatek. A pokud si obvyklou aritmetiku a spočítat, kolik budete utrácet peníze na nákup omega – 3 s nízkým obsahem EPA a DHA, pití 6-10 kapsle denně, pochopíte, že koupit si balíček s maximálním obsahem těchto kyseliny, alespoň vás bude stát 3 krát levnější.

Optimální denní dávka DHA a EPA:

DHA pro prevenci 700 mg / den; v různých onemocnění, ztráta hmotnosti, slabou imunitní systém, je dávka v 2 krát zvýší.

EPA – prevence 1000 mg / den; v různých onemocnění, ztráta hmotnosti, slabou imunitní systém, je dávka v 2 krát zvýší.

Firmy s dobrými dávek EPA a DHA:

  1. Solgar Vitamin Omega-3 (EPA 700 & amp; DHA 950 nebo EPA & amp; DHA)
  1. CMTech Omega-3 35%
  1. Nyní Foods Omega-3

Toto snad i všechno, co jsem chtěl říct o super užitečný doplněk jako omega-3. Nyní víte vše o výhodách omega-3 mastných kyselin pro každého, a jsou aktivně zapojeni do sportu. Teď už víte, Jak si vybrat omega-3 a ne narazit na padělání, budu jen připomenout hlavní body, které musí dodržovat při výběru kvalitní doplňky stravy 1) zůstali daleko od lékárny 2) zvolte omega-3 s maximální množství DHA a EPA 3) vybrat vyčištěný / rafinovaný verze omega-3 4) NEKUPUJTE omega-3 mastné kyseliny, extrahované z tresčích jater nebo jiný rybí. V návaznosti na tyto pravidla vám pomohou vybrat nejlepší omega-3 Dodatek a získat maximální užitek z jejich použití.

>>>>  Zelená káva - názory, cena, kde koupit, lékárnu, je to za to?
Emilie Jurečková
About Emilie Jurečková 122 Článků
Emilie Jurečková je 25 let starý umělec, který rád sleduje sport, plavání a vandalizaci autobusových zastávek. Je zábavná a kreativní, ale může být také velmi nudná a trochu nudná.Je to česká muslimka. Začala studovat chemii na vysoké škole, ale nikdy nedokončila kurz. Je vegetariánka.Fyzicky je Emilie v dobrém stavu. Má průměrnou výšku, bledou pleť, blond vlasy a černé oči. Má monobrow.Vyrostla v sousedství dělnické třídy. Byla vychována ve šťastném rodinném domě se dvěma milujícími rodiči.V současné době je ve vztahu s Milesem Donaldem Watsonem. Miles je o 5 let starší než ona a pracuje jako umělec.Nejlepší přítelkyně Emilie je bojující umělec Margot Cooperová. Jsou neoddělitelné. Ona také visí kolem s Clyde Hill a Veronica Li. Baví se spolu chodit.